Caneló fred de paper d’arròs (harumaki), confit d’ànec verdures i salsa agredolça.



Aquest és el resultat que ens fa oferir l'Adelf....

Una altre de les receptes que vaig aprendre de l’Adelf (Topik) el dia del curs de cuina

Ingredients: 2 fulls de paper d’arròs, una cuixa de confit d’ànec, 1 ceba tendra, 1 pastanaga ¼ de cogombre i 2 cullerades de salsa agredolça pekinesa.

Desossem la cuixa d’ànec (el primer dia que vaig preparar el plat ho vaig fer amb una de pollastre de pagès que ja tenia cuinada i feta a la brasa) i la tallem en làmines ben fines tipus juliana.

Tallem les verdures en juliana també i ho posem tot en un bol junt amb l’ànec i la salsa agredolça, barrejant be.

Posem els fulls de paper d’arròs en aigua freda fins que quedi tous (menys d’un minut), les trèiem, les escorrim i les posem en una superfície plana i ja posem la barreja que tenim al bol, enrotllant fins aconseguir un caneló.

Les que vaig preparar jo a casa... Ja veig que em cal millorar l'aspecte...
En funció de la mida de paper d’arròs que comprem, serà necessari tallar els canelons en 2 o 4 parts per donar més sensació de tapes. En la meva recepta, no vaig tallar res.

Un plat molt senzill ideal per l’estiu i amb ingredients no massa difícils d'obtenir avui en dia. El paper d'arròs es troba a les seccions de productes orientals de molts supermercats igual que la salsa agredolça ja preparada.

Comentaris