Pernil de Gall Dindi a baixa temperatura


Ja obert i començat a tallar..
De tant en tant em poso bèl·lic en les meves lluites amb la bàscula i amb el colesterol i planifico variar els meus esmorzars, que de sempre han estat de pa amb tomàquet i pernil salt (a molts els costa d'entendre la meva constància en aquest tema). I buscar una alternativa no és fàcil, però de moment estic en període de "trial and error"…. 

Vaig adquirir un pit de gall dindi, el vaig embossar al buit i el vaig posar al roner a 63ºC, durant 4,5h, que de fet van ser quasi 5,5h per un imprevist que em va fer arribar tard a casa... Però penso que amb 4,5h, és més que suficient.



De moment avui he esmorzat i la veritat és que he enyorat el meu tac habitual de pernil salat, del que vaig tallant a mida que esmorzo... Però no ha estat malament i penso que amb el tac de pernil aquest, puc experimentar a nivell de amanir-lo una mica per acompanyar una amanida o tallar un tall gruixut i donar-li un "volta i volta" a la planxa, per fer un sopar lleuger...

Just abans d'embossar-lo, el vaig salpebrar i posar una mica de fulles de romaní per aromatitzar, així com un parell de talls de llimona... De moment tinc pit per uns dies.... I si necessiteu una taula de coccions, aquí en teniu una...



Comentaris